Το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014 θα γίνει η 5η Συνάντηση αποφοίτων του Ε.Π.Λ. Κορυδαλλού, στο χώρο του σχολείου Σολομού 2-4. Καλούνται όλοι οι απόφοιτοι, να εντείνουν τις προσπάθειες τους διαδικτυακά, με τηλέφωνα κλπ. ώστε να γίνει γνωστή η εκδήλωση σε όσο το δυνατόν περισσότερους φίλους και παλιούς συμμαθητές μας.
Καλώς να (ξανα)βρεθούμε...

Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Ο Αποστολης Καραλης είπε:


παιδια το ονομα μου ειναι Καραλης Αποστολης ( πρωτη φουρνια 1988 ) και ειμαι στη διαθεση σας για την εκδηλωση . Εχω στα χερια μου ενα βιντεο απο μια εκδηλωση ( για τα ναρκωτικα ) που ειχαμε κανει στο σχολειο το 1987 , αν θυμαμαι καλα ( πολλα τα χρονια ρε παναγια μου ) Περιμενω νεα σας...ταξιδευω συχνα λογω δουλειας... Αντε και καλη επιτυχια !

....καλή μας αντάμωση... και το βιντεακί το θέλουμε το συντομότερο... θα επικοινωνησουμε μαζί σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου